Tuesday 26 December 2017

Gk forex klagomål


Upptäck Mer på GKFX. Alla finansiella produkter som handlas på marginal bära en hög risk för ditt kapital. De passar inte alla investerare och du kan förlora mer än din första insättning. Se till att du fullt ut förstår riskerna och söker oberoende råd Om vår fullständiga riskvarning och affärsvillkor för ytterligare detaljer. Vi använder cookies för att stödja funktioner som inloggning och tillåta betrodda mediepartners att analysera aggregerad webbplatsanvändning. Håll cookies aktiverade för att njuta av hela webbplatsen. Genom att surfa på vår webbplats med cookies aktiverade, är du Godkänna deras användning Granska våra cookies information för mer detaljer. Våra produkter handlas på marginal och har en hög grad av risk. Förluster kan överstiga din första insättning. FILL I FORMEN FÖR ATT MER INFO. Låt oss ringa dig. Ange dina detaljer nedan för att fortsätta. Vår integritetspolicy. Denna sekretesspolicy förklarar de sekretesspraxis som GK Futures Ltd använder för att tillhandahålla tjänsten som definieras nedan till våra mäklarekunder GK Futu Res är en premium Forex Brokerage Solutions leverantör dedikerade till att leverera ett brett utbud av lösningar och tjänster till våra kunder och slutligen via våra kunder till deras slutanvändare. Vårt företag tror starkt att vår service är till nytta för våra kunder. Din integritet är viktigt att oss På GK Futures behandlar vi all information som samlas in av oss, inte överförs till andra. Vi tar hand om information som är personligt identifierbar och denna policy beskriver hur, när och varför vi samlar in sådan information. Personlig information betyder all information som kan användas, antingen ensam eller i kombination med annan information, personligt identifiera, kontakta eller hitta en person. Personlig information inkluderar, men är inte begränsat till, för - och efternamn, ID-nummer, kreditkortsnummer, finansiella data inklusive handelsdata, insättningar, uttag och kredit, e-postadresser och fysiska adresser och annan kontaktinformation All information som inte möjliggör identifiering, plats, eller kontakt av en enskild person, såsom aggregerad information, är anonym information och vi kan behandla anonym information på något sätt som den väljer så att vi utan föregående meddelande till våra kunder eller kunder till våra kunders kunder. KONSENTLIGT, ANMÄLAN OCH ÄNDRING. Genom att prenumerera på och eller använda tjänsten, samtycker du till villkoren i denna policy. Om du inte godkänner villkoren i denna policy, använd inte tjänsten. Dessutom, som mottagare av vår tjänst, åtar du dig att tillhandahålla lämpliga Meddelande om din sekretesspraxis till och få nödvändiga tillstånd och samtycke från kunder vars personuppgifter samlas in, mottas, används och eller avslöjas av oss. Vårt företag förbehåller oss rätten att, när som helst, ändra denna policy när som helst , vilken ändring ska träda i kraft tio dagar efter det att den ändrade policyen har skickats på vår hemsida och din fortsatta användning av tjänsten ska utgöra samtycke till villkoren i cha nollpolicy. COLLECTION OCH RECEIPT OF INFORMATION. We samlar och tar emot personuppgifter om kunder Detta beror på att vi som en del av Tjänsten kan tillhandahålla värdtjänster för vissa eller alla Tjänster, vilket resulterar i kundrelaterade Personlig information som dirigeras till oss från våra produktionsservrar Vi samlar också in och tar emot personlig information om vissa anställda hos våra kunder i syfte att kommunicera med oss ​​och den allmänna tjänsten. Tjänsten kan även använda cookies och annan spårningsteknik till Samla anonym information En cookie är en liten textfil som kan användas till att till exempel samla in information om serviceaktivitet och det kan tjäna för att återkalla personuppgifter som tidigare angivits av en kund, till exempel hans användar-ID och lösenord för åtkomst till Service s I synnerhet använder vi Flash Cookies och eller lokal lagringsteknik för att hjälpa kunderna att få tillgång till sina Service konton sömlöst a nd spara sina kontoinställningar till sina webbläsare De flesta webbläsare låter dig styra cookies, inklusive huruvida de ska accepteras eller inte, och hur man tar bort dem. AVSNITT OCH UTSLÄPP AV PERSONLIG INFORMATION. GK Futures använder endast och avslöjar kundens personuppgifter för ändamål Eller skäl som är relevanta eller tysta för tillhandahållandet av tjänsten För tydlighet kan GK Futures dela sådan personlig information med medlemmar i GK Futures Group för sådana ändamål och skäl, vilka medlemmar är GK Mediasoft och något av dess direkta eller indirekta dotterbolag. Vi kan använda och / eller avslöja kundens personuppgifter eller information som lämnas in via Tjänsten om vi har god tro på att sådan användning eller upplysning är till hjälp eller rimligt nödvändig för att jag följer gällande lagar, regler, rättsliga processer eller regeringens begäran, Villkoren för vår serviceavtal med dig, inklusive utredningar av eventuella överträdelser därav, iii upptäcka, förebygga Eller på annat sätt ta itu med bedrägeri eller säkerhetsfrågor, eller iv skydda mot skador på rättigheter, egendom eller säkerhet för GK Futures, dess dotterbolag och aktieägare, dig själv, kunder eller allmänheten. GK Futures tar rimliga försiktighetsåtgärder för att skydda personuppgifter från förlust, stöld , Missbruk, obehörig åtkomst eller avslöjande, ändring eller förstörelse. Vi använder fysiska, elektroniska och processuella skyddsåtgärder för att skydda personuppgifter Vi lagrar inte personlig information längre än vad som är nödvändigt för att tillhandahålla tjänsten eller enligt lag. eller mottaget av oss skickas till oss i krypterat format. GK Futures datacenters innehåller både interna och externa servrar Tillgång till vår interna server är begränsad till förhandsgodkända personer Våra externa servrar kan nås via Internet. SAMLING AV TREDJE PARTIES. GK Futures kan överföra personuppgifter till tredje part för de syften som beskrivs i avsnittet ovan. I sådana fall gör vi kommersiella Allierade rimliga ansträngningar så att sådana tredje parter antingen abonnerar på sekretessnormer som väsentligen liknar denna policy eller skriftligen är överens om att begå sådana standarder eller ii är bundna av lagar som ger åtminstone samma nivå av integritetsskydd som anges i denna policy. Eftersom Vi behandlar personuppgifter som en tjänsteleverantör till dig och för att vi inte upprätthåller ett direkt förhållande till någon viss kund är du ansvarig för att dina kunder får tillgång till att granska personuppgifterna om dem, så att de kan korrigera, ändra, Eller ta bort sådan information som är felaktiga eller ofullständiga kunder ska rikta några frågor och klagomål till dig och inte GK Futures. Tjänsten är inte strukturerad för att locka personer under 18 år Barn Vi behandlar inte personuppgifter från personer vi faktiskt vet att vara barn. MERGER, FÖRSÄLJNING, FÖRÄNDRING AV KONTROLL, ELLER BANKRUPTCY. Om GK Futures förvärvas av eller mig reds med en tredje part eller genomgår en förändring av kontrollen, förbehåller vi oss rätten att överföra eller överlåta personuppgifter som vi har samlat in till eller mottagit för förvärvaren eller innehavaren, och sådan information kommer att bli föremål för den förvärvade personens eller upphovsmannens integritetspolicy. Skulle en sådan försäljning eller överföring inträffa, kommer GK Futures att använda rimliga ansträngningar för att rikta överlåtaren eller förvärvaren att använda personuppgifterna på ett sätt som överensstämmer med denna policy. Vid vår konkurs, insolvens, omorganisation, mottagande eller liknande händelse , kan vi kanske inte styra hur vår personliga information behandlas, överförs eller används. Alla frågor, frågor eller farhågor angående GK Futures sekretesspraxis eller denna policy kan riktas till. Experiences with Plus500 Scam eller Not. Plus500 är en välkänd CFD-mäklare som lockar nya spelare med en ingen insättningsbonus på 25 som innebär att du registrerar dig hos Plus500 och ditt konto kommer att krediteras med 25 utan att göra en insättning Detta är ett mycket bra erbjudande för nybörjare som försöker börja med handel. Plus500 har inte varit toppmäklare för några år sedan men de arbetade verkligen hårt för att bli en av de bästa adresserna Plus500 är nu reglerad och auktoriserad av Financial Conduct Authority FCA, som arbetar enligt strikta regler och är noterat på Londonbörsen. Det gör den här mäklaren säkrare än 99 av alla andra mäklare. Du kan inte bara bluffa dina kunder när du är ett offentligt börsnoterat företag. Och din handel kapitalet är praktiskt taget utan risk alls. Forexpeacearmy ringer inte Plus500 en bluff och det finns några större webbplatser som främjar Plus500. Med tanke på storleken på denna mäklare hittar du relativt få negativa recensioner över webben. Det kommer att finnas några någonstans men detta är sant för varje enskild mäklare. Om vi ​​skulle göra ett val för att rekommendera dig tre pålitliga mäklare där det är minst troligt att du blir lurad, är Plus500 på toppen av listan Du kan anmäla dig direkt via denna länk Låt oss veta hur dina erfarenheter har varit. 1 - noterad på Londonbörsen Välkomstbonus på 25 ingen deposition krävs Ditt kapital är i fara 2 - Segregerade kundfonder, reglerad av CySEC, MiFID, ASIC IFSC och FSB. Alternativ - Social Trading. 1 - världens ledande sociala investeringsnätverk Kopiera bara framgångsrika näringsidkare med ett klick på en knapp och profit.54 åsikter och erfarenheter. Speak säger. Börjat med 25 bonusen och omvandlas till 250 utan att deponera alls jag försökte Dra tillbaka men de sa att jag inte hade uppnått tillräckligt med näringspoäng som uppnåddes genom öppningspositioner. Jag uppnådde antalet poäng de berättade för mig. Drog hela 250 utan problem så glad. Också i motsats till andra mäklare jag registrerade mig, ringde de dig inte alla 3 minuter för att försöka få dig att sätta in. Rekommenderas för nybörjare, Plus 500 fick mig till handel och visade mig att jag faktiskt har en förmåga. Oroa dig inte, jag har inte betalats för att säga det här, jag är bara väldigt glad. Plus500 Raderade mina pengar. Känna risken med detta företag handlade jag uteslutande med de bonusmedel som de erbjuder Startat med 60, och byggde upp det till 85. Med alla marknader både UP och STÄNGD på 85 plus 500 slumpmässiga mejl säger jag att jag mår Nära en marginal cal Det är inte rätt jag tittar på kontot och nu har jag 53. Det är rätt En serie bra investeringar ger vinst, inga förluster och jag är NED. Ingen förklaring från stöd än, men från tidiga indikationer kallar jag det glatt en scam. plus 500 fucker says. HI min historia går jag öppnar 2 konton för mig och min flickvän på mitt namn och vi fick 2x 50BGN inga insättningsbonuser men hon löstes henne och jag gör min vinst 500BGN Jag fick det vinnande kontot och jag går för att undvika hälften av pengarna efter det jag bestämmer mig för att göra det mycket annorlunda för det andra kontot så att jag kan göra sitt konto laddat med lite pengar. Där går bluffen de avslutade mitt konto och berättade att jag inte kan ha 2 konton obviesly kan jag om systemet säg så i alla fall bestämde de sig för att stänga Wining-kontot, inte att det var väldigt först. HUR KOMMER BEGYNDA FRÅN DENNA SCAMMÄRKARE. Vi kommenterar sällan svindelrapporter från våra användare men det är uppenbarligen ett mycket tydligt fall. Öppnar flera konton, speciellt när du försöker Att ta emot bonu s pengar är tydligt mot T Cs och en mycket bra anledning att säga upp alla konton du öppnade försöker få bonuspengar. Varje legitmäklare borde agera på det här sättet. Just nu säger jag. Först jag tjänade pengar då betalade jag mer och mer, jag aldrig gör monwy för de senaste 6 månaderna känner jag att systemet är falskt Om jag köper priset går ner om jag säljpris går upp itshappen med över 300 öppna positioner Även jag förlorade bonusen någonting konstigt jag kan inte understansar Jag känner också när grön är kegelsystem slutar tovupdate peice och nära position kommer grå icke clickable. After jag granskar dina kommentarer jag kommer att börja sak igen för att ändra företaget jag förlorade 2000 us dollar inom 1 vecka det är roligt jag har erfarenhet av handel men priset går en hit cloase vid loos och efter Det priset gått ner Hela tiden för de senaste 3 månaderna har jag förlorat stort belopp. Jag tror att jag kommer att ändra den här brocker snart. Det ser ut att man tittar på dig. Arradur Rahman säger. Du slutar bättre köpa olja och andra varor försök gå för PUT och CALL I binär opt Jon för Frankrike 40, Nederländerna vänta bara på priset att släppa och köp och vänta hoppas du kan återfå din förlust. Paul Kaasik säger. Brad, jag vet inte varför du ursäktade att jag hade exakt samma erfarenhet som jag försökte dra tillbaka 2000 från mitt konto och kunde inte jag få svar när jag kontaktade kundtjänst Problemet gällde att verifiera min adress Jag kunde inte uppmana företaget att hjälpa till med det. Det verkar vara 2 allmänna klagomål med Plus 500 1 De kommer att avbryta Ditt konto på ett infall, med hänvisning till kontraktsbrott 2 Det kommer vara extremt svårt att ta ut pengar, även om det är väldigt enkelt att deponera dem 3 Kundsupport är obefintlig. David Lovatt säger. Jag började spela runt plus 500 demokonto, jag fick hänga på det, handel som är Så jag började skriva upp trades ner som jag ville bara använda en bestämd summa av pengar kan säga 200 00 inom en månad hade jag gjort 200 00 till 35 000 00 så jag fortsatte att återställa mina anteckningar Varje månad i 3 månader var det Här eller där i vinsten ovan Så jag trodde, låt göra det för riktigt Jag lade 100 på mitt konto och gör 50 på 4 timmar Inte dåligt Jag sa till mig själv Då hände det Om jag gick SÄLJD gick det KÖP, om jag gick KÖP det gick SÄLJ det som var på varje öppen handel i stället Torka hela mitt konto I dimman av denna händelse kollade jag lageret på en levande ticker på min bärbara dator Vad hittade jag FTSE100 faller men på plus500 gränssnittet gick FTSE100 upp Att gå på en SÄLJA eller KORT Så jag förbinder min bank för att få pengarna krediteras Åh och app hölls låsning när man försökte sluta öppna Trades Loss 50 av medel på grund av detta var även FTSE100 på live ticker 30 poäng från Plus500 I frågade om detta och fick bara en massa skit tillbaka. Om du vill sälja och köpa aktier ska du vara jordbrukare. Ja, jag har samma fråga. I grund och botten är det samma som händer för mig vid några tillfällen har jag stängt min position automatiskt på grund av marginalanrop Men när jag markerar Live ticker gick inte tickaren ens låga upplevelser som Live ticker var vid 1 0 men när jag köpte in, var det priset jag köpte 1 30 som jag menar att jag redan förlorat 0 30 Nå det här är det första som pissed off mig men ändå Tänk bara på att Jag har förmodligen köpt den när kursen ändras utan förvarning Men när jag tittar på tickern från en annan webbplats och fann att trenden för den perioden aldrig har varit rik på den nivån 1 30 Det är alltid 1 0 eller under Så jag hade min position öppnad och hade tillräckligt med pengar för att täcka spridningen om priset sjönk till 0 65 Men några timmar senare fann jag att min position har stängts automatiskt av marginalsamtal och positionen stängdes till priset av 0 56 Jag gick för att kontrollera live och historia trender men hittade inte någonstans som visar priset hade sjunkit till 0 56 men flyter runt 0 70 Tja, jag är så besviken över att de faktiskt stängde mina positioner där inga historiska data visar att priset faktiskt har gått ner så mycket det här har Hände mig för 3 eller 4 gånger innan det men jag förstod det inte förrän jag gick online för att undersöka trend och historia trenden Så besviken Det gick inte att hitta någon data eller trend nära den snabba positionen. Det är inte säkert att det finns en bugg eller de avsiktligt stängde den med en falsk data .29 februari Föll kort på GPOR vid 23 52 med SL vid 24 51 Fick slutat klockan 6 16:00 men priset gick inte någonstans nära detta värde Detta är min enda oro över denna plattform manipulerade stängningar i ett annars bra system Vem som helst bryr sig om att ge en förklaring tack tack. Javier Latorre säger. Jag har blivit djupt scammed av Plus 500 Recomend alla att hålla sig borta från det. Jag hade några korta positioner på RIMM nu BBRY öppnade den 31 januari Eftersom priset steg, försökte jag stänga dem på februari den 4: e till 13,56 klockan 15 31 GMT 2 men det var inte möjligt eftersom plattformen inte var tillgänglig för handel BBRY påstod på grund av en förändring i tjockare från RIMM till BBRY skrev jag till kundsupport och fick inget svar, Pris fortsatte risi Ng och det var omöjligt att stänga positioner på grund av den defekta plattformen den 5 februari fick jag ett marginalanrop som säger att mina positioner var stängda, jag förlorade mer än 3000 schweiziska franker på grund av ett fel i deras system. Det är lätt att demonstrera av E-postmeddelanden och skärmdumpar jag skickade dem. Min begäran är väldigt enkel. Jag bad Plus 500 om att återfinna mitt konto med det egna kapitalet innan det misslyckades i systemet. Det här är 3182,77 CHF. Om jag inte har några nyheter från dem om 24 timmar, kommer jag att Få omedelbar kontakt med min advokat för att starta en process via de vanliga kanalerna. Jag har redan kommit i kontakt med andra drabbade kunder, och jag lägger ut information om denna fråga på internet för att ta reda på om det finns fler som är bedrägade. Jag är Jag fyller också i ett klagomål i FSA angående detta problem. Jag vet att det fanns många människor som handlade BBRY den dagen, så om du har påverkats, var snäll och kontakta mig, min email är. Vänligen skicka din åsikt eller erfarenheter här Avbryt svar .

No comments:

Post a Comment